De opslag in de Medemblikkerloods is deze week opgeruimd. De verfkast is geordend en de verf die niet meer wordt gebruikt is klaargezet om te naar de stort te worden afgevoerd. Een aantal blikken hebben die route echter niet gehaald omdat de nog bruikbare verf direct door medebooteigenaren veilig is gesteld. Zo wordt een ander weer verder geholpen en scheelt het ons in de stortkosten.

het keurige eindresultaat
